subota, 7. listopada 2017.

Noviteti u mom ormanu sa Zafula i Rosegala

Ako ste ljubitelj kupovine kao i ja, obradovaćete se mom novom postu jer vam donosim par stvari koje upravo poručujem sa sajtova a čiju ću recenziju napraviti u skorijim postovima. Krenimo.. :)
Ps. ako ste ljubitelj zimskih dana i ako volite da svoje kombinacije upotpunite divnim džemperima u duksićima, možete da pogledate na sajtu Zaful, kolekcija je pod nazivom Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion 

Kada bih iz ove kolekcije izabrala jednu stvar to bi definitivno bila ova košuljica sa kojom sa očarana.
Prilikom ranije kupovine nisam obraćala pažnju na materijal odjeće iako sada kada sam uvidjela razliku, smatram da je to najbitniji faktor prilikom kupovine. Polyester je materijal najsličniji sintetici i preporučujem da ga ne kupujete. U svakom slučaju, mnogo pametnija opcija je izabrati cotton- pamuk.



Patike sa kojima sam oduševljena, iako nisam sigurna da li su one muške ili ženske ali sam sv. One su sa sajta Rosegal. Lijepe su izuzetno, mislim da su jako kvalitetne. Cijena je pristupačna- 45$ i zbog toga smatram da će se one svakako naći u ormanu. 




Za popuste na sajtu Rosegal, ukucajte kupon 
 ZafulChen
Za popuste na sajtu Rosegal ukucajte kupon 
RosegalChen



                                                 NINA NI 

4 komentara:

  1. Mnogo mi se dopada tvoj izbor. Zaista su prelijepe stvari. Što se tiče košuljice, ona je predivna i biće idealna sada za ovo vrijeme. Dom patike su malo reći odlične. Ja mislim da su ženske, ali svejedno, i dalje su predivne ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Giveaway

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, ja ne znam da li mi se više dopadaju patile ili košuljica, preslatko!:)

    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. OMG patike su tako divneee!!! Kosulja je takodjer lijepa ali patike su me odusevilee! <3
    xoxo

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post! *---* Patike su savršene, mnogo mi se dopadaju! ♥♥

    Novi post: https://innisall.blogspot.com/2017/10/disney-tag.html

    OdgovoriIzbriši

Srednja skola? Sta upisatii?

 Jun mjesec, za neke vrijeme odmora a za neke ipak velika briga i razmišljanje šta upisati i kako dalje poslije osnovne škole.  Ove ...