petak, 11. kolovoza 2017.

WISHLIST ZAFUL- BLACK TOP

Zdravo svima. Pošto nam se septembar veoma bliži ja vam donasim lijepe novosti i sniženja na Zafulu. Takođe vam i predstavljam svoju listu želja. Svake godine prije škole, radujem se kupovini i novom stvarima u svom garderoberu. 

Obožavam da nosim crop-top majice, iako mislim da za ovakvu majicu ću morati dosta da treniram i da budem u dobroj formi da bih mogla da je iznesem onako kako dolikuje. Ona je iz kolekcije BLACK TOP

Kupaći su nama svima veoma potrebni i s toga je ovo jedan od mojih favorita. Ako se čudite šta će mi kupaći u septembru. Bez brige, kupujem ga sada jer je su na snazi ljetna sniženja.



Back to school promotion 
 Zaful ima sjajna sniženja i možete da pronađete mnogo toga.
Takođe bi mi bilo vrlo drago da zapratite i ZAFUL BLOG 

Click on the link to our “back to school” special promotion. Pick whatever you want (one product) and share these on your social media platform.



























Broj komentara: 16:

  1. Divan post! ❤
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. <3
    Dreaming of fashion and beauty

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saro, drago mi je da ti se post dopada. :)

      Izbriši
  2. That's cool. I like your blog. Go to my blog http://alamodenatine.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Drago mi je da ti se post dopada i da dijelimo isto mišljenje :)

      Izbriši
  4. Love this black top. Would go perfectly with so many other pieces.

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši

Rosegal Wishlist

Dragi moji, dobrodošli u moj novi post. Svima želim lijep i ugodan dan, a vama koji čitate u ovom trenutku, dobro jutro ! Za današnji post ...