subota, 24. lipnja 2017.

Opsta kultura i opste znanje.

Smatram da u danasnje vrijeme se bavimo manje vise nebitnim stvarima. Hocu da kazem da je bitno imati opstu kulturu i opste znanje a ne opterecivati se nebitnim stvarima.
Priznajem, matematiku kao nauku ne 
volim, ali iz svakog razreda osnove skole ponijela sam najbitnije i nisam dozvolila da mi bitne stvari koje sam imala priliku da naucim, prodju tek tako ispred nosa. Zato, iako nesto ne volite nemojte dozvoliti da ostanete bez osnovnog znanja jer ono je nesto sto ce nam zatrebati sigurno u zivotu. Nemojte takodje dozvoliti da ne znate stvari i dogadje koje su bitne za vas narod. Mi mladi smo ti koji ce prepricavati istoriju, na kojima ce ovaj svijet ostati. A kako kazu, istorija koja se ne pamti, obicno se i ponavlja, to ne trebamo dozvoliti.
Nas s
vijet je zeljan mladog, inteligentnog kadra koji ce ovaj svijet uciniti boljim.
Zato njegujte s
voje znanje!
Ponesite uz sebe ono sto je najbitnije i ono sto je trajno. Budite informisani i trudimo se da budemo obrazo
vani. 

2 komentara:

  1. Slažem se sa tobom. Definitivno bi trebalo da se pozabavimo, malo više, svojim znanjem, a ne pridavanju značaja nebitnim stvarima. No, takav je ovaj svijet da nam nameće nešto svoje i to nam je najlakše da prihvatimo i usvojimo :(

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Srednja skola? Sta upisatii?

 Jun mjesec, za neke vrijeme odmora a za neke ipak velika briga i razmišljanje šta upisati i kako dalje poslije osnovne škole.  Ove ...